Мета фасилітації – організація ефективної роботи учнів на засадах гуманізму, особистісного саморозвитку, конструктивної взаємодії.
вівторок, 28 січня 2014 р.
Модуль 10. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені
зясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме-
активізація визначених функцій педагогічного процесу потребує переосмислення
ролі та функцій педагога. Гуманістичні підходи до навчання передбачають
пріоритетність адаптаційної та організаційно-консультативної функцій педагога.
Педагог стає насамперед фасилітатором та консультантом, радником
учнів.Фасилітатор організовує роботу учнів, сприяє розвитку їх особистісних
якостей, допомагає ідентифікувати проблеми і приймати рішення.
Мета фасилітації – організація ефективної роботи учнів на засадах гуманізму, особистісного саморозвитку, конструктивної взаємодії.
Мета фасилітації – організація ефективної роботи учнів на засадах гуманізму, особистісного саморозвитку, конструктивної взаємодії.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар