Серед інтерактивних форм
роботи на уроках української літератури поширення набуває навчальна взаємодія учнів у
парах, мікрогрупах, групах, що здебільшого застосовується під час пошуку та
аналізу інформації, виконання практичних завдань, підготовки
різноманітних творчих завдань. З метою надання школярам більших
можливостей дя спілкування, висловлювання власних думок і почуттів домінантною
формою навчання на уроках в усіх класах має бути діалог, під час якого
виявляється рівень знань учнів.
Комп'ютери, як відомо, використовують сьогодні практично в усіх галузях
суспільного життя, тому вміння працювати із сучасними інформаційними
технологіями розглядаються у нашій державі як обов'язкові та необхідні для
кожної особистості. Можливості використання цих технологій у навчальному
процесі, на мою думку, є невичерпними. Інтернет дає можливість безкоштовно як
учителям, так і учням отримати доступ до художніх текстів, газет, журналів,
наукових статей, словників, підручників, посібників та інших матеріалів, які
раніше були доступні у друкованому вигляді. Беззаперечною перевагою Інтернету є
постійний доступ до найновішої, "найсвіжішої" інформації. Вивчення
теми уроку учнями самостійно або в парах з допомогою певного програмного
забезпечення. Це ж стосується і виконання певного завдання. Учитель спрямовує
свою роботу на корекцію діяльності учнів. Складність цього напряму полягає у
тому, що не завжди вчитель має вільний доступ до комп’ютерної техніки для
одночасної роботи принаймні половини учнів класу; На уроках можливе за
допомогою комп'ютера:
використання Інтернету, компакт-дисків для виконання проекту, написання
реферату, виконання будь-якого творчого завдання;
проведення різноманітних опитувань, тестувань, тематичного оцінювання.
Необхідно відзначити, що комп'ютерна підтримка підручника як засобу посилення
функціональності змісту і забезпечення мотивації навчання є вкрай необхідною на
сьогоднішній день. Електронний підручник чи посібник виконує такі ж дидактичні
завдання, як і традиційний. Але водночас він має низку переваг. Головною з них
є застосування мультимедіа, що дає можливість відтворювати візуальну та
аудіоінформацію (кінохроніку, уривки з художніх та документальних кінофільмів,
анімаційні діаграми).
використання Інтернету, компакт-дисків для виконання проекту, написання
реферату, виконання будь-якого творчого завдання;
проведення різноманітних опитувань, тестувань, тематичного оцінювання.
Необхідно відзначити, що комп'ютерна підтримка підручника як засобу посилення
функціональності змісту і забезпечення мотивації навчання є вкрай необхідною на
сьогоднішній день. Електронний підручник чи посібник виконує такі ж дидактичні
завдання, як і традиційний. Але водночас він має низку переваг. Головною з них
є застосування мультимедіа, що дає можливість відтворювати візуальну та
аудіоінформацію (кінохроніку, уривки з художніх та документальних кінофільмів,
анімаційні діаграми).
Немає коментарів:
Дописати коментар