вівторок, 28 січня 2014 р.
Модуль 9. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть
самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце діференційованого
навчання -диференціація — шлях гуманізації освіти. Принцип гуманізації
сучасної освіти передбачає зосередження уваги до особистості кожного учня,
створення умов, необхідних для розвитку закладених природою задатків. Одним із
можливих шляхів його втілення є диференціація освіти. Диференціація допомоги
учням під час навчання розв´язування задач зводиться до моделювання такої
допомоги ще до початку уроку. На уроці кожен учень одержує свою, тільки для
нього складену задачу, але вході її розв´язання він потребує відповідної
допомоги вчителя. Диференційоване навчання — це така організація
навчально-виховного процесу, за якої створюються умови, що дають змогу кожному
учневі розкрити всі свої потенціальні навчальні можливості.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар